Sunday, August 29, 2010

AYAH … AKU RINDU PADAMU


Tujuh tahun yang lalu … engkau meninggalkan diriku, saudaraku dan ibu. Engkau meninggalkan kami semua untuk selamanya.
Namun Allah swt menghendaki yang terbaik untukmu dan bagi kami semua. Saat ini , anakmu ini teringat akan dirimu. Teringat akan kasih sayangmu kepadaku. Saat-saat engkau membawaku di dalam pekerjaanmu. Aku kagum sekali dengan gaya katamu. Aku kagum sekali kepadamu yang membuat suasana tidak membosankan.
 Kenangan ak dan ayah
 Hanya ini gamba ak dgan ayah
 Kemana ayah pergi..ak mesti ade..
ak yg gembira dpat adk bru..setelah adk ak meninggal
adk ak dah besar
kami berdua anak ayah
dulu..ak kwan dgan adk ak jee
..kenangan dgan ayah yg suka ambil gambar..

Pengorbanan yang penuh dengan kesabaran, ketabahan dan tangisan.
Ayah …. maafkanlah anakmu ini yang kurang banyak berbakti kepadamu
Ayah …. maafkanlah anakmu ini jika pernah membuat engkau marah dan kecewa
Ayah …. semoga engkau dilapangkan dalam kuburmu dan diampuni semua dosa-dosamu
Ayah …. semoga engkau mendapatkan yang terbaik disisi-Nya
Ayah … aku rindu ayah
Ayah … aku sayang kepadamu

No comments:

Post a Comment