Thursday, August 26, 2010

InFiNiTy

Aku suka Tido lame kalu xde mood and rasa down sesangat
Aku suka menangis..kdg2 xde sebab ape2 pun ak menangis jgak..
Aku suka ketawa kalau bersama dgn geng2 yg faham dengan perangai ak..
Aku suka jalan2 seharian n shopping sorang2 kalau ak stress
Aku suka pg tepi pantai n tengok air mengalir kalu ak tension
Aku suka menjerit kuat panggil Umi ak kalau ak rasa Takut
Aku suka tanye pandangan orang kalau ak xdapat nk buat keputusan sendiri..


Itulah ak yg xsempurna..kpd kengkawan terima kasih kerna faham perangai ini..hehe..Pada roommate sorry kekadang bila ak terkejut or mimpi buruk ak akan menjerit panggil umi ak bila ak bangun tido..dah terbiasa kat rumah..bila ak terkejut ak akan panggil umi ak..Umi ak terus datang berlari pada ak..hehe...

Semua manusia tidak sempurna..Dan akulah salah satu contoh yee..

3 comments: